Mohamad Yasin, Ezmalissa and Shaadun, Nor Syaidatul Amira and Eh Sai, Suvie a/p and Mohd Nawi, Mohd Nasrun (2013) Kajian tentang ketidakpuasan hati pelanggan terhadap kerja-kerja penyelenggaraan. In: Simposium Pengurusan Teknologi, Operasi & Logistik (SIPTIK IV), 14-16 Mei 2013, Foyer Perpustakaan Sultanah Bahiyah UUM.
PDF
Restricted to Registered users only Download (107kB) | Request a copy |
Abstract
Penyelenggaraan bangunan adalah merupakan aspek yang sangat penting dalam sesebuah organisasi, seperti yang sedia maklum ianya mempunyai pelbagai prospek dalam menjalani penyelenggaraan bangunan.Pelbagai cara yang dilakukan oleh pihak kontraktor untuk memenuhi kehendak pelanggan.Walaupun pihak kontraktor berusaha semaksimum mungkin untuk memenuhi kehendak pelanggan namun terdapat segelintir pelanggan yang masih tidak puas hati hasil dari penyelenggaraan yang disediakan. Ketidakpuasan hati pelanggan akan memberikan sedikit impak kepada organisasi.Dengan ini, pelanggan akan mengambil keputusan untuk berpindah kepada organisasi lain.Disebabkan masalah ini, kajian telah dijalankan untuk mengenalpasti tahap ketidakpuasan hati pelanggan.Dengan ini, pelbagai kaedah dan cara untuk meningkatkan tahap ketidakpuasan hati pelanggan dapat diketahui.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Additional Information: | Penyunting Fadhilah Mat Yamin, Noorulsadiqin Azbiya Yaacob, Chong Khai Lin, Faizatul Akmar Abdul Nifa & Suria Musa. e-ISBN 978-983-2078-77-7 Anjuran Pusat Pengajian Pengurusan Teknologi dan Logistik (STML) dengan kerjasama Pusat Kerjasama Universiti-Industri (CUIC) Diterbitkan oleh: Universiti Utara Malaysia 06010 UUM Sintok, Kedah MALAYSIA |
Uncontrolled Keywords: | Pelanggan, Kontraktor, Organisasi |
Subjects: | T Technology > TH Building construction |
Divisions: | College of Arts and Sciences |
Depositing User: | Dr. Sr. Mohd Nasrun Mohd Nawi |
Date Deposited: | 18 Aug 2014 00:55 |
Last Modified: | 18 Aug 2014 00:55 |
URI: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11655 |
Actions (login required)
View Item |