Wan Ishak, Wan Hussain and Mat Yamin, Fadhilah and Abu Bakar, Siti Zakiah (2021) Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804). Other. UUM. (Submitted)
PDF
- Submitted Version
Restricted to Registered users only Download (4MB) |
Abstract
Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Additional Information: | CASE STUDIES |
Subjects: | H Social Sciences > HF Commerce |
Divisions: | Research and Innovation Management Centre (RIMC) |
Depositing User: | Mrs Nurin Jazlina Hamid |
Date Deposited: | 27 Dec 2023 10:19 |
Last Modified: | 27 Dec 2023 10:19 |
URI: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188 |
Actions (login required)
View Item |