mailto:uumlib@uum.edu.my 24x7 Service; AnyTime; AnyWhere

Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804)

Wan Ishak, Wan Hussain and Mat Yamin, Fadhilah and Abu Bakar, Siti Zakiah (2021) Norma Baharu, Kaedah Pemasaran Baharu, Jom Digital! (S/O 14804). Other. UUM. (Submitted)

[thumbnail of 14804_TC_TN.pdf] PDF - Submitted Version
Restricted to Registered users only

Download (4MB)

Abstract

Kes pengajaran ini menfokus kepada Syarikat Ajwa Synergy Enterprise (SASE) iaitu pemborong dan peruncit bagi produk herba dan kesihatan. Era pandemik telah menyebabkan perniagaan Ajwa synergy berada dalam keadaan yang tidak stabil. Untuk mengadaptasikan perniagaan dalam persekitaran norma baharu, maka Ajwa Synergy telah mengambil keputusan untuk melakukan transformasi iaitu dengan cara beralih ke arah digital. Selepas transformasi tersebut dilaksanakan, maka Ajwa Synergy memerlukan khidmat nasihat rundingan dari pihak anda untuk membuat penilaian ke atas trasformasi digital tersebut.

Item Type: Monograph (Other)
Additional Information: CASE STUDIES
Subjects: H Social Sciences > HF Commerce
Divisions: Research and Innovation Management Centre (RIMC)
Depositing User: Mrs Nurin Jazlina Hamid
Date Deposited: 27 Dec 2023 10:19
Last Modified: 27 Dec 2023 10:19
URI: https://repo.uum.edu.my/id/eprint/30188

Actions (login required)

View Item View Item