Perry, Mark E. (2009) Pengurusan pemasaran strategik pendekatan cara matlamat. Universiti Utara Malaysia, Sintok. ISBN 9830681505
Full text not available from this repository.Abstract
Pengurusan pemasaran strategik menggariskan program pemasaran berasaskan pelanggan untuk membantu anda mengenal pasti pelanggan sasaran anda dan meletakkan produk atau perkhidmatan anda pada kedudukan yang sesuai mengikut keperluan pelanggan.Buku ini menjelaskan dengan mudah cara menggunakan kaedah yang disyorkan dan mengapa ia boleh digunakan dengan jayanya selain mengemukakan teknik yang digunakan oleh syarikat lain yang berjaya.Melalui buku ini anda dapat menentukan: Apakah yang menjadikan syarikat, produk atau perkhidmatan anda istimewa dan baik untuk pelanggan atau bakal pelanggan anda.Apakah kedudukan yang perlu dimantapkan untuk mewujudkan persaingan.Apakah strategi untuk mengukuh dan mempertahankan kedudukan itu.
Item Type: | Book |
---|---|
Subjects: | H Social Sciences > HF Commerce |
Divisions: | School of Business Management |
Depositing User: | Dr. Cheng Wei Hin |
Date Deposited: | 13 Dec 2012 06:48 |
Last Modified: | 25 Apr 2016 08:22 |
URI: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/6259 |
Actions (login required)
View Item |