mailto:uumlib@uum.edu.my 24x7 Service; AnyTime; AnyWhere

Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm

Abdullah, Muhammad Afandi and Othman, Zakirah (2013) Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang kajian kes: Syarikat Lovely Farm. In: Simposium Pengurusan Teknologi, Operasi & Logistik (SIPTIK IV), 14-16 Mei 2013, Foyer Perpustakaan Sultanah Bahiyah UUM.

[thumbnail of p12.pdf] PDF
Restricted to Registered users only

Download (287kB) | Request a copy

Abstract

Strategi perniagaan melalui pendekatan laman sesawang merupakan satu kaedah perniagaan di mana ia menggunakan pelayar Internet sebagai satu platform untuk memperkenalkan syarikat, produk, khidmat dan lain-lain kepada umum. Namun begitu terdapat cabaran dalam membangunkan laman sesawang yang memenuhi ciri-ciri laman sesawang yang baik. Dengan itu objektif kajian ini untuk mengenal pasti kerangka laman sesawang untuk sebuah syarikat. Seterusnya, membantu sebuah syarikat dalam proses penilaian peringkat awal laman sesawang mereka

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Additional Information: Penyunting Fadhilah Mat Yamin, Noorulsadiqin Azbiya Yaacob, Chong Khai Lin, Faizatul Akmar Abdul Nifa & Suria Musa. e-ISBN 978-983-2078-77-7 Anjuran Pusat Pengajian Pengurusan Teknologi dan Logistik (STML) dengan kerjasama Pusat Kerjasama Universiti-Industri (CUIC)
Uncontrolled Keywords: Strategi Perniagaan, Laman Sesawang, Syarikat Lovely Farm.
Subjects: H Social Sciences > HD Industries. Land use. Labor > HD28 Management. Industrial Management
T Technology > T Technology (General)
Divisions: College of Arts and Sciences
Depositing User: Mrs. Zakirah Othman
Date Deposited: 12 Aug 2014 08:08
Last Modified: 12 Aug 2014 08:18
URI: https://repo.uum.edu.my/id/eprint/11573

Actions (login required)

View Item View Item